Marija i Milan Popović: Kratki flert sa porocima


Ostavio sam duvan uz pomoć jedne knjige, ali onda sam naglo dobio na kilaži, sa 78 dogurao sam do blizu sto kilograma i to mi je vrlo smetalo. Da bih se spasao novog problema, opet sam nabavio knjigu i dobro izučio koje namirnice smeju da se kombinuju, a koje ne, i zahvaljujući tome za sedam meseci smršao 18 kilograma, bez ikakvih restrikcija. Tada sam shvatio da treba da poslušam Mariju oko nekih stvari, pa smo uspeli zajedno da napravimo lep meni, koji je pre svega zdrav. S tim pravilima ishrane uvideo sam na koji način organizam funkcioniše i kad bi šta trebalo jesti kako bi se namirnice iskoristile na najbolji mogući način. Sad mi je žao kad vidim šta neki ljudi rade sebi, nesvesni koliko im to zapravo šteti.

SAVETNIK ZA MRŠAVLJENJE

Priznaje da je možda postao čak i pomalo dosadan s pričom o hrani, ali brojne kolege i prijatelji često ga i pitaju za savet.

Doručak je uvek jači i nikad ne kombinujem meso, jaja i mlečne proizvode, sve to jedem odvojeno. I slatkiše uzimam tek dva sata posle ručka, što nervira moje ukućane, kao i mamu i taštu ako ručam s njima. Pre podne je na meniju masno, a po podne slatko. Gazirane sokove sam potpuno izbacio, kao i hleb, posebno beli. Ponekad s namazima uzmem neko parče crnog ili obogaćenog semenkama.

Marija otkriva da joj je dugo trebalo da Milana i Sofiju privoli da probaju humus.

Nije mi bilo lako, a sad bez njega ne mogu i uživaju u raznim ukusima. Uz parče crnog hleba i krišku paradajza, to je odličan i zdrav obrok. Volimo da kombinujemo razne stvari, pa i one malo neobičnije, poput avokada i peciva od brašna tapioke, ali ne bežimo ni od kukuruznog brašna sa potočare. Poslednjih godina mnogo se pažnje posvećuje glutenu. Istina je da ga treba konzumirati umereno, a ne svakog dana. Koristimo i razna druga brašna, poput onog od pasulja, prosa i drugih žitarica koje su se kod nas oduvek gajile, ali su s vremenom zaboravljene. Palačinke mogu da se naprave bez belog brašna, a da budu veoma ukusne, kao što slatkiš ne mora da sadrži šećera, već da se pripremi samo od urmi, suvih šljiva i susama, i to bukvalno za pet minuta.

PAGE    1   /   2   /   3   /   4
Autor: Gloria magazin/ Tanja Nikolić
Foto: Gloria magazin/ Jelena Jovanov
Podelite sa prijateljima:
Tagovi