Jeftina, brza i efikasna dijeta: Spremne za plažu za samo tri dana!


Tri pa četiri

Iako dijeta traje svega tri dana, ceo ciklus zapravo traje nedelju dana. To znači da je posle tri dana striktne dijete, naredna četiri dana poželjno da se umereno hranite. Jedite voće, povrće, nemasno meso i mlečne proizvode – sve ono što zovemo zdravom hranom. Na taj način nećete povratiti izgubljene kilograme, ubrzaćete metabolizam i pospešićete topljenje masti.  Posle sedam dana, ukoliko još uvek niste zadovoljni svojom linijom, imaćete dobru i zdravu osnovu da ponovite dijetu i rešite se još pet kilograma viška.

Šta možete da jedete?

Namirnice koje su zastupljene u jelovniku dr Filipa su uglavnom već one koje imate u svom frižideru. Nisu skupe, ne zahtevaju višesatno pripremanje, što je još jedan od razloga da sa lakoćom izdržite ovu dijetu. Grejpfrut, boranija, tunjevina, pileće belo meso, kupus, brokoli, šargarepa, cvekla… sve su to namirnice koje često koristimo u svom svakodnevnom jelovniku. A za one koji vole brzu hranu, mesne prerađevine, ali i slatkiše, postoji dobra vest. U ovoj dijeti su dozvoljene viršle, sladoled, puter od kikirikija… Od začina, dozvoljeni su samo so i biber. Ipak, ne treba preterivati sa solju, jer se ona vezuje za vodu u organizmu i tako može da dovede do povećanja telesne tečnosti.

Bez intenzivnog vežbanja

S obzirom na to da je ovaj dijetalni plan prilično restriktivan i niskokaloričan, ne preporučuje se intenzivna fizička aktivnost. Istina je da vežbanje sagoreva kalorije, ali ako nije podržano adekvatnim unosom hrane, dolazi do kontraefekta. Naše telo će umesto masnih naslaga početi da sagoreva mišićnu masu. Zato, ukoliko se odlučite za dijetu dr Grina Filipa, nemojte preterivati sa vežbanjem. Dovoljno je da svakoga dana hodate malo bržim tempon, praktikujete jogu ili neki drugi vid fizičke aktivnosti koja ne zahteva veliki utrošak anergije.

Nastavak teksta na sledećoj strani…

PAGE    1   /   2   /   3
Autor: Gloria.rs/M.G.
Foto: Guliver/Thinkstock
Podelite sa prijateljima:
Tagovi