Lindex sa svojim kupcima nastavlja zajedničku borbu protiv raka dojke

Autor:

24.10.2018 18:15

Foto:

Foto:



Mesec oktobar je vreme kada Lindex Srbija udružuje snage sa svojim kupcima u borbi protiv raka dojke. Četvrtu godinu za redom, Lindex će donirati 10 odsto prihoda od prodaje kompletnog asortimana sa odeljenja žena i veša, Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije, u periodu od 24. oktobra do 6. novembra.

Novcem od donacija koju su zajedno Lindex i kupci 2017. godine sakupili nabavljeni su elektrohirurški generator i medicinska oprema za Kliniku za onkološku hirurgiju.

- Podrška borbi protiv raka dojke nam je veoma važna, jer nama u Lindexu žena je sve, a veliki broj ih je pogođen ovom bolešću. One nas inspirišu, motivišu. One su naši kupci i naše koleginice. Želimo da učinimo koliko možemo da doprinesemo ovom velikom cilju i srećni smo što imamo zaposlene i kupce koji pokazuju izuzetnu posvećenost. Ponosni smo na dosadašnje rezultate i iz godine u godinu nastojimo da idemo korak dalje u podizanju svesti o bolesti - izjavila je Jelena Zorica Živkov, brend menadžerka u kompaniji Triple Jump, franšiznog partnera Lindex-a u Srbiji.

Na događaju posvećenom predstavljanju saradnje brenda Lindex i Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije, zvanicama se obratio ambasador Švedske Jan Lundin koji je podržao rad Lindex-a u borbi protiv ove opake bolesti. Načelnik ginekologije IORS Petar Radlović je istakao važnost podrške u poboljšanju uslova u ovoj ustanovi.

 - Lindex Pink je kampanja za primer, koja kroz podizanje svesti žena o važnosti prevencije, daje pozitivne rezultate. Broj preventivnih pregleda je povećan, a to znamo po tome što je porastao i broj otkrivenih tumora u početnoj fazi. Ono što je važno da žene znaju je, da je bolest izlečiva kada se otkrije u početnoj fazi - istakao je dr Srđan Nikolić, direktor Klinike za onkološku hirurgiju Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije.

Događaju su prisustvovale brojne ličnosti iz javnog života. Ovom prilikom su, simbolično, predstavnici IORS-a i Triple Jump-a presekli ružičastu vrpcu i označile početak ovogodišnje Pink kampanje.

Maja Gašić

Autor