Sama se prijavila na audiciju: Korejska manekenka postala zvezda Netfliksove hit serije

Autor:

27.10.2021 23:00

Foto:

Foto:

Malo ko je ostao ravnodušan na pojavu manekenke Hojon Jung, glavne glumice u megapopularnoj Netfliksovoj seriji ‘Squid Game’, koja je za samo pola meseca od 400 hiljada pratilaca na instagramu došla do 20 miliona



Novi Netflixov hit “Squid Game” za samo mesec dana od prikazivanja postao je najpopularnija serija u istoriji striming produkcije, a južnokorejska manekenka Hojon Jung (27), jedna od glavnih junakinja, zvezda preko noći. Za pola meseca, ona je od 400 hiljada pratilaca došla do 20 miliona i sada je najpraćenija korejska poznata ličnost na instagramu. To joj je donelo bezbroj glumačkih, ali i manekenskih angažmana, pa je od devojke koja snima kampanje za Louis Vuitton postala njihova ambasadorka.

Hojon u seriji igra tajanstvenu ženu koja uspeva da sa mlađim bratom pobegne iz Severne Koreje i, uz pomoć igre preživljavanja, zaradi novac i osigura život bratu van doma za nezbrinutu decu. Ovo je njena prva uloga, koja ne samo što joj je finansijski promenila život već je uticala na nju.

Pročitajte i Mišel Obama postaje voditeljka! Pokreće kulinarski šou za najmlađe

Foto: Getty Images

 

- Bila sam osoba koja se usredsređivala na lični benefit, ali nakon što sam glumila Se-bjok, koja svoju porodicu stavlja ispred svojih želja, i nakon što sam uvidela kako njen život utiče na sve ostale, počela sam više da verujem ljudima i pomažem im koliko mogu. Najvažnija lekcija koju sam naučila snimajući ovu seriju jeste da definitivno treba da imam malo više poverenja u ljude - ispričala je glumica u intervjuu za magazin Time.

Ko je devojka koja je za tako kratko vreme opčinila gledaoce širom sveta? Hojon je rođena u Seulu pre 27 godina, a manekenstvom je počela da se bavi još kao tinejdžerka. Istakla se brzo, prvenstveno zbog toga što je sve poslove zakazivala sama - nije želela da ima modnog agenta, niti da bude deo agencije. U oktobru 2016. godine na sajtu models.com izabrana je za top nadolazeće lice u svetu mode, a dve godine kasnije dospela na listu 50 najboljih svetskih top-modela.

Pročitajte i Brižit Makron i Luj Viton - savršen spoj modernog i baroknog stila (foto)

Foto: Getty Images

 

Tokom deset godina rada nosila je revije najvećih modnih kuća: Burberry, Miu Miu, Jason Wu, Chanel, Schiaparelli, Giambattista Valli, Moschino, Gucci, Jacquemus i mnogih drugih. Pojavljivala se u reklamama za brendove Louis Vuitton, Chanel, Hermès i Bottega Veneta. Učestvovala je u četvrtoj sezoni šoua “Sledeći top-model Koreje”, gde je završila na drugom mestu, i krasila naslovnice svih važnijih modnih časopisa (što je nakon “Squid Gamea” eskaliralo). Za seriju se na audiciju prijavila sama.

- Toliko sam bila srećna što sam dobila tu ulogu i što mi se pružila prilika da pokažem svoj talenat. I dalje osetim nervozu kada shvatim da me neko gleda na ekranu. Nisam ni sanjala da će serija postati ovoliko popularna - rekla je manekenka za američki Vogue.

Komentari. (0)

Loading