Promo

Punim srcem za najlepše želje mladih talenata

Autor:

19.03.2024 11:44

Foto: Promo Najlepše želje

Foto: Promo Najlepše želje

Najlepše želje veruju da Srbija obiluje talentovanim pojedincima koji čekaju pravu priliku da budu prepoznati i podržani



S ciljem da se mladima pruži podrška da ostvare snove i razviju svoje talente, Najlepše želje, jedan od najvoljenijih brendova sa dugom tradicijom, uručile su donaciju od milion dinara Fondaciji 1% kao podstrek za nove pozitivne promene u društvu.

Kao brend koji istinski veruje u angažovanje i pristup punim srcem svemu što radi "Najlepše želje" veruju da Srbija obiluje talentovanim pojedincima koji čekaju pravu priliku da budu prepoznati i podržani. Ključno je identifikovati ove talente na vreme i pružiti im adekvatnu podršku kako bi mogli da razviju pun potencijal, što "Najlepše želje" ovom donacijom i čine.

- "Najlepše želje" oduvek veruju u snagu mladih talenata i njihov neograničen potencijal za pozitivne promene u društvu. Talenat je preduslov za uspeh, ali je na njemu potrebno raditi i pružiti podršku kako bi se ostvario maksimum.

Zato ćemo mlade talente, zajedno sa Fondacijom 1%, ohrabriti da nastave da rade punim srcem i biti podrška i pomoć u stvaranju perspektivnije budućnosti - rekla je Milica Gajić, marketing menadžer strateško poslovnog područja slatko i slano, "Atlantic grupa".

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @_najlepsezelje_

Fondaciju 1% pokrenuli su mladi ljudi s ciljem da budu podrška drugim mladim ljudima i pomognu naučnicima, inovatorima i umetnicima u ostvarenju njihovih talenata, ideja i potencijala, kao i da animiraju osobe iz okruženja da svi zajedno kreiraju pozitivnu promenu, kroz društveni doprinos, kako bi svet oko nas učinili boljim mestom.

- Nama, kao Fondaciji, jako je važno da čitava zajednica, od pojedinaca do kompanija, razume zašto je podrška mladim talentima važna. Takođe, drago mi je što su "Najlepše želje" kroz ovu kampanju podržale rad Fondacije, ali i prepoznale talentovane osobe i, nadam se, dale primer drugima kada je reč o društveno-odgovornom poslovanju - izjavio je Miloš Pešić, direktor Fondacije 1%.

Promo Najlepše želje

 

Kako bi poruka stigla do šire javnosti, Najlepše želje su potražile saveznike, najpre u glumicama Anđeli Jovanović i Ivani Zečević, zatim u aktivistkinji Lani Nikolić, kao i brojnim influenserima, među kojima su Whatifness, Jovana Kvržić, Bukmarkić, Tijana Prodanović, Katarina Gaj i Paqito – koji su pred kamerama opisali šta znači raditi punim srcem, ko im je bio podrška na tom putu, kao i koji je značaj podrške i rada Fondacije 1% uz poruku da se sve želje ostvaruju ukoliko ste punim srcem u tome i kad imate 100% podrške.

 

Komentari. (0)

Loading