Zašto apetit “podivlja” zimi


Najteže je voditi računa o ishrani i poštovati posebne režime tokom zimskog perioda – pokazuju istraživanja.

Hrono ishrana za zaposlene: Pripremite ručak za 5 minuta!

Uz česte promene raspoloženja, ovo je jedna od najčešćih “boljki” savremenog čoveka u hladnim danima, a stručnjaci to objašnjavaju posledicom pada serotonina – hormona zadovoljstva. On se manje proizvodi zbog manjka svetlosti, što vodi u potištenost i pojačanu želju za hranom. Grickalice i slatkiši su prve na listi namirnica za kojima se poteže kada apetit “podivlja”.

Koja ste vrsta “prejedača”? Izborite se s negativnim posledicama preteranog unosa hrane

Da biste popravili raspoloženje i odoleli sastojcima koji se loše odražavaju na zdravlje i liniju, stručnjaci savetuju da u ishranu ubacite što više integralnih žitarica, krompir, lešnik, suvo grožđe, banane, morsku ribu, crnu čokoladu…

Slasna tajna stara 4500 godina: Čarobna supa za mršavljenje

Svakog dana bi trebalo da pojedete tanjir tople supe ili čorbe, jer će to ugrejati organizam. Trudite se da spavate bar šest sati i da ne zapostavite fizičku aktivnost. Šetnja do posla ili od posla je dovoljna da vas održi u formi i “odgurne” od slatkiša. I ne zaboravite da se okružite pozitivnim ljudima, jer vas oni “hrane” iznutra, a onda vam grickalice nisu potrebne.