Prvo mleko za decu na tržištu Srbije: Moja Kravica Junior mleko sa Optivita kompleksom vitamina za pravilan rast i razvoj dece

Autor:

17.10.2017 14:33

Foto:

Foto:



Povodom predstavljanja novog na tržištu Moja Kravica Junior mleka, jedinstvenog zahvaljujući Optivita kompleksu, koji blagotvorno utiče na pravilan rast i razvoj dece, Imlek je organizovao konferenciju za medije na kojoj se veliki broj predstavnika medija upoznao sa novim proizvodom.

Moja Kravica Junior mleko obogaćeno je Optivita kompleksom – kompleksom vitamina B grupe i vitaminima A, D3 i E, koji se najbolje apsorbuju u organizmu ukoliko se konzumiraju sa mlekom. Ovo mleko posebno je kreirano za decu, i namenjeno je njihovom pravilnom rastu i razvoju. Zahvaljujući svojim sastojcima, Optivita kompleks pospešuje rast zuba i jača kosti, osnažuje imuni sistem, potpomaže razvoj i funkcionisanje nervnog sistema i povoljno utiče na vid i zdravlje kose i kože. Moja Kravica Junior mleko namenjeno je prvenstveno mališanima, ali i svima onima koji žele da ojačaju svoj imuni sistem i pruže mu vitamine i ostale sastojke koji doprinose normalnom funkcionisanju organizma.

- U samo jednoj šolji mleka nalazi se 30 odsto dnevnih potreba za kalcijumom, koji je esencijalan za formiranje kostiju kod dece i tinejdžera. Moja Kravica Junior mleko obogaćeno je Optivita kompleksom vitamina, koji u kombinaciji sa kalcijumom iz mleka, dostižu pun efekat po organizam i obezbeđuju pravilan razvoj dece. Mleko je obavezno u ishrani dece kako bi osnažili organizam i snabdeli ga neophodnim sastojcima - istakla je dr Mirjana Mićović, pedijatar.

- Zahvaljujući temeljnim istraživanjima koja redovno sprovodimo, prateći svetske trendove i osluškujući potrošače, odlučili smo se da roditeljima ponudimo posebno mleko obogaćeno sastojcima koji obezbeđuju pravilan rast i razvoj dece. Ponosni smo na ovaj proizvod i verujemo da će postati omiljen, kako kod dece, tako i kod svih onih koji žele da ojačaju imuni sistem i povedu računa o zdravoj ishrani - izjavio je Slobodan Srećković, regionalni direktor marketinga Imleka.

Maja Gašić

Autor