Nađa Erić

Nađa Erić oduševila je u Survivoru, pogledajte kako danas uživa u Jordanu (foto)

Autor:

19.02.2023 16:30

Foto: Privatna Arhiva

Učesnica Survivora Nađa Erić privukla je veliku pažnju medija, donosimo vam njenu razglednicu iz Jordana

Odavno je prošao Survivor, ali ne i ljubav Nađe Erić prema dalekim krajevima. Nedavno je bila u Jordanu i to zajedno sa prijateljicom koju je stekla baš u Survivoru.

Privatna Arhiva

- U Jordanu sam provela devet vrlo intenzivnih dana, a išla sam preko agencije Jungle Tribe, s kojom obilazim egzotične destinacije. Sa mnom je bila i Tena, koju znate iz Survivora. Pred sam put sam imala malo lošiji period, čak sam pomišljala da odustanem od puta, jer mi nije bilo ni do čega, ali pošto nikada ne bih nekoga ispalila u poslednjem trenutku – krenula sam. Na kraju se ispostavilo da put nije mogao da prođe bolje :) Minibusom smo došli aerodroma u Budimpešti, odakle smo poleteli. Stigli smo posle pet sati leta, oko devet uveče (kod njih je dva sata više nego kod nas).

Pročitajte Ljubav u Surivoru - S kim je to Bojan Perić

Krenuli smo od Amana, koji je miks grčkog i rimskog stila, a najkraći opis je – toliko istorije i lepote na jednom mestu. Zatim smo došli do čuvenog Mrtvog mora. Nismo mogle da se načudimo što nam so ne dozvoljava da potonemo. Noge same idu ka površini,a normalno plivanje je vrlo teško.

Privatna Arhiva

Jednodnevna poseta Petri je nešto što se podrazumeva. Posle sat vremena penjanja do vrha jedne stene, kad sam najzad stigla, pogled me je oborio s nogu. Okolo su bile krečnjačke stene sa milion boja i šljokica, nigde znaka civilizacije, vazduh veoma čist... Prvi put sam imala utisak da sam na drugoj planeti. Bilo je teško verovati vodiču koji nam je rekao da sedimo na vrhu stene, koja je nekad bila na dnu mora.

Pročitajte Nađa Erić progovorila o teškom odrastanju - Prema ocu sam ravnodušna, shvatila sam da mogu bez njega

Pustinja Wadi rum je osvojila moje srce. U jednom od nekoliko kampova, koji u njoj postoje, proveli smo noć. Kampovi imaju oblik polukruga, sa staklenim zidom, kroz koji se pogled prostire kilometrima uanpred. Jedna velika prostorija je obložena ćilimima, a u sredini je kamin. Najbolja stvar spavanja u kampu je što nigde u blizini ne postoji osvetljenje, pa možeš da vidiš nebo preeeeepuno zvezda. Uzele smo ćebence i jastuke, izašle napolje, legle na pesak i puna dva sata, u sred noći, gledale u nebo. Pridružio nam se čak i jedan pas, koji je upotpunio doživljaj. Mislim da tu noć nikad neću zaboraviti.

Privatna Arhiva

U Petri, na vrhu stene do koje sam se ceo sat penjala, žive dva brata kojima je jedini izvor prihoda prodaja soka od nara i čaja turistima. Divni su. Beduini, koji žive u Petri, spavaju u pećinama, zarađuju isključivo od turista kojima osim soka od nara i čajeva, prodaju nakit, suvenire, obezbeđuju jahanje kamila i magaraca... Nose dugačke kapute, imaju crni krejon oko očiju i tuširaju se jednom mesečno.

Pročitajte Kruna ljubavi - Steva iz Survajvera postaje otac! (foto)

Gde god smo odlazili, ljudi su nas bogovski ugostili. Odmah ti nude čaj, kafu, sok, humus je obavezan i – preeeedobar je. Drugačiji je od onoga koji kupujemo u prodavnicama, uvek ga služe svežeg, a smatraju da ide uz sve. Jede se dosta piletine, krompira, salate, a njihovi začini svakom jelu daju jačinu. Sve je fenomenalno spemljeno, a imaju foru da se jela kuvaju ispod zemlje. Bukvalno!

Privatna Arhiva

Cene su me iznenadile, kao i činjenica da je jordanski dinar jači od evra. Utisak da je sve skupo pojačala je činjenica da sam prethodno bila na Baliju, gde je sve veoma jeftino. Tačno je da ima cenkanja, ali ni tada nećete mnogo uštedeti. Kupila sam dosta suvernira, magneti su divni, njihova nošnja je fantastična, pa sam morala da uzmem šalvare i, naravno, marame, pa maske za lice, nakit...