Voditeljka Marina Matijević ovim načinom ishrane postigla je vrhunske rezultate – Probajte nećete se pokajati!

Kako bi se oslobodila viška kilograma i popravila krvnu sliku, TV voditeljka Marina Matijević promenila je način ishrane, u domu ima čaše za sve vrste alkoholnih derivata, a na spavanje ne ide ukoliko nije oprala sve sudove.

Voditeljka TV Prva i loto devojka Marina Matijević (33) pre nekoliko meseci unela je značajne promene u svoj način ishrane, što je donelo pozitivne rezultate zahvaljujući kojima se oseća bolje, a uspela je i da reši jedan zdravstveni problem.


– Tokom svih ovih meseci pandemije koje je obeležilo, između ostalog, i manje kretanja, dobila sam oko četiri kilograma, koja se zbog moje visine i nisu primećivala, ali meni su smetala. Iz tog razloga, kao i činjenice da skoro ceo život imam problema sa manjkom gvožđa u krvi, jesenas sam odlučila da preduzmem određene korake kako bih to stanje popravila. Prvo sam prestala da jedem beli hleb. Kupujem u pekari u komšiluku čist ražani, ili pravim sama jedan od heljdinog, speltinog i ražanog brašna u koji ponekad dodam lan ili kim. Oba su izdašna i nedeljno su mi obično dovoljna dva. Jutra odnedavno započnjem čašicom čistog soka od aronije, jer je dobar za krvnu sliku, i u ishranu sam uvrstila suvo grožđe i zelenu salatu. Dobro bi bilo da se na mom stolu nađe i cvekla, ali zaista nisam njen ljubitelj. Uz to, odlazim na masaže, što mi posebno prija i nekako me je pokrenulo da se opet fizički aktiviram. Volim da vežbam, ali poslednjih meseci sam se malo ulenjila i evo sada svake večeri idem na brzo hodanje. Krvna slika mi se već popravila. Potrebno je duže vreme, i do šest meseci, da se problem sa nedostatkom gvožđa reši, i ja se nadam da će za koji mesec kod mene ono biti u granicama normalnog. Izgubila sam i tih nekoliko kilograma viška, a što je najvažnije, osećam se bolje.

Marina Matijevic, foto: Jelena Jovanov

Termin za slatkiše!

Uvela je i novi ritam uzimanja obroka kojeg se pridržava i ne stvara sebi grižu savesti kada napravi neki izuzetak.

– U skladu sa svojim afintetima i savetima ljudi koji se u to bolje razumeju, osmislila sam raspored unošenja namirnica koje mi odgovaraju. Ujutro posle soka od aronije odmah doručkujem. Obično je to oko devet. Potom popijem kafu, a pošto volim onu sa šećerom, nemam krizu za slatkim. Ručam na poslu oko jedan sat i onda sledi druga kafa. Nekad ponesem ručak od kuće, a nekada nešto naručim ili odem u restoran. Poslepodne je rezervisano za slatkiše. Njih se nikada ne bih odrekla. Volim ih sve. Posebno tri leće i tiramisu. To je moja slatka užina uz koju rado uzmem i voće, koje obožavam. Uveče jedem samo tunjevinu sa zelenom salatom, piletinu ili ćuretinu sa mladim sirom, bez hleba. Desi se povremeno, možda zbog te slatke užine, da uveče nisam gladna, pa i ne večeram. Nikada noću ne ustajem u potrazi za hranom. Toliko sam se navikla na ovaj ritam da mislim kako mi ne bi ni prijalo da jedem pred spavanje. To nisam očekivala, ali vidim da mi je san lepši i da se sutradan budim sveža i odmorna. Osećam da imam više energije za sve što radim.

Uz svoju majku kojoj kuvanje ide od ruku naučila je da sprema sve što voli.

– Često se šalim sa mamom da uz nju nikako ne mogu da budem loša domaćica. Ranije nisam kuvala, ali gledala sam šta i kako ona radi. Jednostavnija jela sam vrlo brzo sama savladala, a za komplikovanija mi je značilo da ih pravim dok su sa mnom mama ili kuma, koja je takođe majstor u kuhinji. Omiljeno jelo mi je piletina u krem supi od pečuraka. Izgleda raskošno i pikantnog je ukusa, mada se zaista lako priprema. Piletina se uvalja u krem supu od pečuraka i zapeče u rerni. Ali kako sada više vodim računa da koristim zdravije namirnice, radije pravim šnicle od leblebije. Pečem ih u rerni jer je tako potrebno manje ulja.

Pročitajte i Voditeljka Marina Matijević posetila je zelenu metropolu evrope: u Hamburgu su najbolji hamburgeri! (foto)

Marina Matijevic, foto: Jelena Jovanov

Ima i recept za zdrave palačinke.

– U njih idu samo tri namirnice: banane, ovsene pahuljice i mleko. Peku se i izgledaju kao američke. Mogu da se posluže uz slatki namaz, ali i uz slani dodatak. Ja ih uglavnom jedem sa domaćim džemom, ponekad i sa mladim sirom i pršutom. Kada hoću još zdraviju varijantu, umesto kravljeg stavim pirinčano mleko. Te palačinke su mi jedan od omiljenih slatkiša.

Voli da joj je kuhinja uvek sređena.

– Važno mi je da je u celom stanu sve na svom mestu, a u kuhinji posebno. Ne mogu ni da zamislim da, recimo, odem na spavanje i ostavim za sobom prljave sudove, čak ni jednu čašu, sve mora da bude pod konac. Ne mogu da odolim stvarima za kuću, stalno obilazim prodavnice specijalizovane za tu robu. Najviše me zanimaju čaše. Imam komplete za različita pića, od onih malih rakijskih do vinskih. Te za vino su mi naročito važne jer uživam da s društvom popijem proseko. Oduševim se i zanimljivim kuhinjskim krpama. Koliko god da ih imam, uvek se pojavi neka koja mi se veoma svidi. Kada je u kuhinji sve uredno i lepo, lepša se i jela spremaju.

Autor: Mirjana Tasovac
Foto: Jakov Simović
Podelite sa prijateljima:
Tagovi