Kompozitor i muzički producent Marko Kon, veoma je posvećen i svom privatnom životu, kako i dolikuje. Svojoj verenici Milici izlazi u susret i u najškakljivijim stvarima. Venčanje će se obaviti u Las Vegasu, a oboje žele da i Marko stane u kadar fotografija, pa je zato rešio da izgubi koje kilo.

Pročitajte i Mršava po svaku cenu: Ovo je surova dijeta Naomi Kembel

 

Njegova misija topljenja kilograma trajala je simboličnih 100 dana, a kilogrami koje je za to vreme izgubio, uopšte nisu simbolični. Muzičar se podvrgao dirty keto dijeti. Za one koji nisu upoznati sa ovim terminom, keto dijeta se bazira na eliminisanju glukoze koja se unosi preko ugljenih hidrata (pirinač, krompir, hleb, voće..). Da bi organizam funkcionisao, kao gorivo koristi masti (meso, maslinovo ulje, avokado, orašasti plodovi..).  izgleda da je ovaj proteinski bum imao efekta s obzirom da je Marko izgubio čitavih 36 kilograma. On je tokom 100 dana za sva tri obroka jeo istu vrstu mesa, birajući ona masna. Ako želite da pođete Markovim stopama, možete  jesti istu vrstu mesa za sva tri obroka ili možete, kao što kažu i nutricionisti, jesti različite vrste mesa tokom tri obroka.

Pročitajte i Irfan Mensur: Kuvam po osećaju, nikad po receptu, pa nisam u stanju da dva puta napravim isto jelo

U nastavku sledi recept za gubljenje 36 kilograma! Samo napred hrabri!

Dan 1 Doručak: 3- 4 šnicle svinjskog vrata.

Za šnicle svinjskog vrata potrebno je (za porcije za više osoba): 1 kg svinjskih šnicli od vrata, 3 glavice crnog luka, so i biber (belo vino po želji, 2 dl).

Priprema: Šnicle istrljati solju i pobiberiti. Ostaviti ih nekoliko minuta da odstoje pa posudu u kojoj se peku, zagrejati ulje i peći ih dok ne porumene sa obe strane. U posudu dodati sitno seckani crni luk i prodinstati ga. U vatrostalnoj posudi ređati šnicle, dodati preko njih luk, začiniti kašikom vegete (naliti čašom belog vina) i staviti da se peče. Proveriti nakon pola sata da li su omekšale. Ukoliko treba, dodati još malo vode. Izvaditi meso iz pećnice i servirati toplo.

Ručak: šnicle svinjskog vrata.

Večera: nekoliko komada masne ribe (losos, haringa, skuša, bakalar), pripremljena sa puterom.

Predlog nutricioniste za prvi i sve ostale dane dijete je sledeći: uz obroke dodajte svežu salatu: miks zelene salate, rukolu, spanać, kupus i praziluk. Možete da imate i dve užine. Prva neka bude šolja punomasnog jogurta, a druga šolja voća (maline, kupine, borovnice, brusnice, ribizle, jagode) i 20 g jezgrastog voća (orasi,lešnici, bademi, pistaći).

Kao prilog uz meso može se dodati: karfiol, brokoli, kelj, prokelj, zelenu boraniju, vrste povrća sa najmanjim sadržajem ugljenih hidrata.

Dan 2

Doručak: biftek.

Ručak: biftek.

Jose Ignacio-pompe-s-Z-h0fEiBM-unsplash

Večera: nekoliko komada masne ribe (losos, haringa, skuša, bakalar), pripremljena sa puterom.

Dan 3 Doručak: nekoliko svinjskih krmenadli sa začinima po izboru.

Ručak: nekoliko svinjskih krmenadli sa začinima po izboru.

Potrebno je (za porcije za više osoba): 1 kg krmenadli. Za marinadu: 2 glavice crnog luka, pola veze peršuna, 250 ml crnog vina, 250 ml ulja, list lovora, mleveni biber.

Priprema: Sitno iseckajte crni luk i peršunov list. Dodajte crno vino i ulje, lovorov list i biber. Ovom marinadom premažite svaki komad mesa i ostavite da odstoji na hladnom bar dva sata pre pečenja.

Večera: nekoliko komada propržene mlevene junetine.

emiliano-vittoriosi-OFismyezPnY-unsplash

Dan 4

Doručak: jagnjeći kotleti.

Ručak: jagnjeći kotleti.

Primer jela od jagnjećih kotleta

Potrebno je: 1 kg jagnjećih kotleta, 1 plavi patlidžan, 2 crvene paprike, 2 žute paprike, 400 g tikvica, so, biber, 250 g paradajza, 1 glavica crnog luka, 5 čena belog luka, 4 kašike maslinovog ulja, 1 kašika isitnjene majčine dušice, lovorov list, 6 zrna bibera, 2 ceđene pomarandže, 10 svežih ribizli, 2 kašike džema od ribizle, 1/2 kašičice suvog timijana, so, mleveni biber.

Priprama: Povrće, osim paradajza, očistite i isitnite. Patlidžan malo posolite. Paradajz zasecite u obliku krsta, prelijte vrelom vodom i oljuštite, zatim presecite na četiri dela, uklonite semenke i iseckajte na kockice. Crni luk i dva čena belog luka oljuštite, naseckajte i propržite na dve kašike ulja. Patlidžan osušite papirnim ubrusima i dodajte ga luku zajedno sa majčinom dušicom i lovorom. Poklopite i ostavite da lagano vri 15 minuta. Nakon pet minuta dodajte tikvice, paradajz i papriku i začinite po ukusu. Preostalo ulje dobro zagrejte, pa dodajte krupnije isečena tri čena belog luka i biber u zrnu. Preko stavite jedan po jedan kotlet da se prži ravnomerno sa obe strane. Za to vreme u većoj posudi izmešajte sok od pomarandže, zrna ribizle, džem, timijan, so i mleveni biber. Ispržene kotlete poređajte na tanjir preko povrća, pa prelijte aromatičnim sosom od ribizli.

Večera: biftek.

edson-saldana-J88no2vCrTs-unsplash

Dan 5

Doručak: nekoliko komada propržene mlevene junetine.

Ručak: propržena mlevena junetina, nekoliko komada.Primer jela sa mlevenom junetinom

Potrebno je: 1. 5 kg mlevene junetine, 400 g bukovače, kašičica mlevene paprike, 2 dl soka od paradajza, 100 g slanine, 3 dl juneće supe, 5 kašika ulja, kašika gustina, origano, mešavina začina, so, biber, kašika ulja, kašika gustina i praziluk.

Priprema: Praziluk i bukovače iseći na kockice, a slaninu na štapiće. Na malo ulja propržiti praziluk i slaninu, a zatim dodati mlevenu junetinu i bukovače pa i njih kratko propržiti. Postepeno dolivati juneću supu i dinstati. Kada je meso upola gotovo, dodati sok od paradajza, mlevenu papriku, origano i začine po ukusu. Dinstati dok meso ne omekša, a tečnost napola ne uvri. Pred kraj dinstanja dodati malo gustina i kuvati dok se ne dobije odgovarajuća gustina.

Večera: pileći ražnjići sa slaninom.

 

Čitajte i: