Samsung Electronics, kreator budućnosti: Televizija podstiče ljude da se menjaju nabolje

Gledaoci evoluiraju u skladu sa onim što prate na televizijskim ekranima. Prema rezultatima istraživanja, televizija je uticala na poboljšanje sposobnosti pri učenju stranog jezika, sportskim aktivnostima ili volontiranju kod čak 73 odsto ispitanika. Pored toga, četvrtina anketiranih građana izrazila je želju da otputuje na nove destinacije koje su uzeli u razmatranje tek nakon što su ih videli na televiziji, dok 38 odsto njih kaže da ih je ovaj medij ohrabrio da isprobaju recepte dalekih kultura. Ovaj procenat kod korisnika Smart TV uređaja, koji tvrde da povezanost sa internetom dodatno poboljšava celokupni doživljaj, dostiže čak 41 odsto.


Osim što motiviše gledaoce da pomeraju svoje granice i isprobavaju nove stvari, televizija predstavlja i važan faktor kada je reč o relaksaciji. Četvrtina ispitanika veruje da gledanje televizije doprinosi mentalnom zdravlju, dok trećina tvrdi da im je to najčešći izvor opuštanja. 

Sa polovinom ispitanika koji gledanje televizije smatraju kvalitetnim vremenom provedenim sa porodicom, istraživanje ukazuje da ono još uvek predstavlja važan vid društvene aktivnosti. Tako više od trećine Evropljana deli mišljenje da je upravo televizija zadužena za stvaranje najsnažnijih zajedničkih uspomena, pre svega kada se radi o sportu i važnim vestima. 

– Televizija nas danas informiše, inspiriše i obogaćuje, a naše poslednje istraživanje ukazuje na njen dugoročni efekat na publiku. Stoga ostajemo posvećeni uvođenju inovacija kojima su u fokusu naši korisnici i zahvaljujući kojima želimo da dodatno osnažimo ulogu televizije u savremenim domovima”, rekao je Nathan Sheffield, rukovodilac TV i AV odeljka u kompaniji Samsung Europe. „U ovoj misiji uspevamo pomoću revolucionarnih proizvoda poput onih iz QLED 8K serije, koja dolazi sa izvanrednim kvalitetom slike, elegantnim dizajnom i pametnim funkcijama, što korisnicima pruža neprikosnoveno iskustvo. Kombinacija većih i boljih ekrana sa  raznovrsnijim i sadržajnijim programom, omogućava televiziji da utiče na formiranje mišljenja gledalaca – 

PAGE    1   /   2   /   3
Autor: Gloria.rs
Foto: Promo
Podelite sa prijateljima:
Tagovi