Male tajne Novaka Đokovića: Šta je potrebno da budete uspešni?

Autor:

23.02.2019 21:00

Foto:

Foto:



Fondacija Novak Đoković, zajedno sa magazinom „Original“, organizovala je konferenciju pod imenom „Originalni razgovori“ na temu kako napisati dobar CV i motivaciono pismo, šta je dobro istaći na intervjuu za posao, kao i kako se gradi lični brend u poslu i šta današnje tržište rada traži.

Događaj su svečano otvorili najbolji sportista sveta i teniser Novak Đoković i globalna direktorka Fondacije „Novak Đoković“, Jelena Đoković.

Novak je istakao da su na putu ka uspehu najbitnije tri stvari – da se indentifikujete sa tim šta želite da radite i kako to utiče na ono što vi jeste, da definišete gde želite da idete i dokle da stignete i da negujete disciplinu u radu koja je neophodna za ostvarenje cilja.

- Svi mladi ljudi imaju priliku da testiraju sebe i dokažu da znaju, mogu i umeju da obezbede put do uspeha. Ne smemo zaboraviti ni tim, jer je svaki član tima u kojem ćete raditi bitan činilac koji vam može pomoći da razvijate sebe i svoju karijeru - objasnio je on.

Njegova supruga Jelena Đoković istakla je da su se, vodeći se pozitivnim utiscima sa prethodnih „Originalnih razgovora“ kada je veliki broj kandidata na osnovu saveta sa simulacija preradio CV i ubrzo potom dobio posao, odlučili da ove godine nastave pozitivan trend.

- Sada možemo da se pohvalimo duplo većim brojem kompanija koje su prepoznale važnost ovakvih susreta. Međutim, razgovori su najznačajniji samim kandidatima koji prvi susret sa menadžerima za ljudske resorse percipiraju kao stresno iskustvo. Mi želimo da ih ohrabrimo i ukažemo im na činjenicu da svi oni u sebi nose veštine i talente, samo je potrebno da ih probude i veruju u njih. Misija časopisa Original je motivacija mladih ljudi kroz dobre primere, a ovaj današnji je najbolji način da sami sebi dokažu da znaju i mogu mnogo, da su pobednici - rekla je Jelena Đoković.

Tom prilikom publika je imala priliku da čuje diskusije na pitanja „Kako brendirati sebe u poslu?“ i „Šta tržište traži – kako do željenog posla?“ u okviru dva panela kojima su prisustvovali menadžeri i iskusni profesionalci.

Predavanja o ličnom brendu održali su Vesna Damnjanović, osnivač i direktorka "Belgrade Business International Case Competition" i Slavimir Stojanović Futro, dok je Nemanja Đorđević iz „Digitalne Srbije otkrio koja su to obrazovanja za poslove budućnosti“.

Maja Gašić

Autor