Gladujete, ali kilogrami se samo množe… Kako da smršate u menopauzi?


Odrekli ste se slatkiša, izgladnjujete se, ali imate utisak da ste svakog dana sve deblji? Gojenje je jedna od najčešćih posledica ulaska u menopauzu…

Postoji više razloga zbog kojih dolazi do taloženja masnih naslaga u organizmu u ovom periodu života:

I pored dijeta i vežbi ne možete da smršate? Saznajte šta radite pogrešno!

– neumereno lučenje estrogena

– gubitak mišićne mase

– nedostatak sna

– povišena insulinska rezistencija

Žene u menopauzi najčešće posežu za brzim, rigoroznim dijetama, međutim, istina je da one imaju kontraefekat. U periodu kada nam je metabolizam usporen, restriktivni režimi ishrane dovode taloženja masnih naslaga i smanjenja mišićne mase.

10 hormona zbog kojih ne možete da smršate: Evo kako da ih izbalansirate!

Brojna istraživanja su pokazala da su se najefektnijim pokazale dijete koje se ne zasnivaju samo na smanjenom unosu kalorija, već na mudrom odabiru hrane koja ubrzava metabolizam.

Nastavak teksta pročitajte na sledećoj strani…

PAGE    1   /   2   /   3   /   4
Autor: Gloria.rs/M.G.
Foto: Guliver/Thinkstock
Podelite sa prijateljima:
Tagovi