Supermodel Sindi Kraford (55) je borac u borbi protiv prerađene hrane i nekvalitetnih sirovina, ali dešava se i njoj da "poklekne" pred nezdravim namirnicama. U tom slučaju, popularna manekenka, stavlja svoje telo na dvonedeljni dijetalni režim, kako bi se povratila na svoju idealnu težinu, koja je, u slučaju njene konstitucije i visine od 177 cm, 58 kg.

Pročitajte i Sindi Kraford - Romantična i nakon 22. godine braka

 

 

Sindi je više puta isticala da je osnova njenog zdravog jelovnika doručak koji konzumira odmah po buđenju, a ima dve varijante, u zavisnosti od toga koliko vremena za njega može da izdvoji. U prvoj varijanti obrok se sastoji iz prženog jajeta, dimljenog lososa, avokada i maslina.

U slučaju da ujutru ima obaveze i da nema vremena za spremanje doručka, ona uživa u smutiju koji pravi od bademovog mleka, banana i spanaća.

Potrebni sastojci:

Šoljica bademovog mleka
1/3 smrznute banane
šaka svežeg spanaća
10 listova sveže nane
8 g proteina u prahu
šaka kakaa u zrnu


Sve sastojke izblendira i uživa u doručku za čiju pripremu nije potrebno mnogo vremena, prenosi "Kurir".

Pročitajte i Sindi Kroford - Lepotica i terminator (foto)

 

 

Ali, ponekad Sindi dozvoljava sebi da se opusti i jede "zabranjene“ namirnice, koje se "lepe“ na kukovima, stomaku i zadnjici.

Da bi se brzo oslobodila neželjenih centimetara i nepotrebnih kilograma, ona koristi mini-dijetu.

Dijetu "Zona", razvio je američki biohemičar Bari Sirs 1995. godine i od tada model se pridržava ovog režima ishrane uvek kada ima problema sa kilogramima.

Sa ovom dijetom nema gladovanja i glavna stvar su 5-6 obroka (ručak i večera plus dve užine koje ne smete propustiti!) Svi obroci su u malim porcijama. U suprotnom, metabolizam se usporava, a telo počinje da skladišti masti.

Glavno jelo ove dijete je nisko-kalorična supa napravljena od belog kupusa. Ovo jelo možete i trebalo bi da konzumirate 5 puta dnevno.

Pročitajte i Gde najčešće grešimo prilikom mršavljenja - doručak je obrok bez kog ne treba započinjati dan!

showcake iStock Getty Images Plus via Getty Images

 

Supa se priprema na vodi uz dodatak šargarepe, paradajza, paprike, celera, zelenog pasulja, zelenog luka i peršuna. Peršun normalizuje varenje i dobar je diuretik. Supa ne sme da sadrži krompir i drugo povrće koje je bogato ugljenim hidratima. Pored supe, možete dodati i sveže voće i povrće, mleko (jednom nedeljno, ne više od 250 ml), jogurt (jednom nedeljno ne više od 150 ml), smeđi pirinač. Takođe možete jesti meso (piletina ili ćuretina ne više od 150 grama) ili ribu (200 g), kuvanu za pari. Pijte čistu vodu bez ograničenja. Takođe je dozvoljen i zeleni čaj i crna sveže pripremljena kafa bez šećera i mleka (najviše dve šoljice dnevno). Tokom dijete zabranjena je konzervirana hrana, proizvodi od hleba i brašna, čokolada, slatkiši, gazirana i alkoholna pića.

Evo predloga jelovnika za jednu nedelju:

Ponedeljak: supa, sveže povrće (neograničeno) i dijetetski jogurt.

Utorak: supa, sveže voće (bez ograničenja) i jogurt bez masti.

Sreda: supa, sveže voće i povrće (bez ograničenja).

Četvrtak: supa i kuvana piletina.

Petak: supa, kuvana govedina ili teletina.

Subota: supa, sveže povrće (bez ograničenja) i jogurt sa niskim sadržajem masti.

Nedelja: supa, sveže povrće i voće (bez ograničenja).

Komentari (0)

Loading