Bez čekanja pri pozivanju mts Kontakt centra

Autor: Maja Gašić

21.07.2017 15:38

Foto:



 Svim korisnicima usluga mts Kontakt centra od nedavno je na raspolaganju novi servis “Mi čekamo za vas” koji pruža mogućnost uštede jednog od najznačajnijih resursa današnjice – vremena. Besplatna usluga povratnog poziva omogućava maksimalnu uštedu vremena u situaciji kada su svi operateri Kontakt centra zauzeti. Korisnici tada imaju mogućnost da ostave broj telefona na koji žele da budu kontaktirani, prekinu vezu i svoje vreme posvete drugim obavezama. Zahvaljujući modernoj tehnologiji, sistem će čekati u redu umesto korisnika i uputiti povratni poziv za isto onoliko vremena, koliko bi proveli na telefonu čekajući na javljanje operatera.

Pozivom na broj Kontakt centra 0800/100100, ukoliko je predviđeno vreme čekanja duže od jednog minuta, govorni automat će saopštiti procenjeno vreme čekanja i ponuditi mogućnost korišćenja usluge "Mi čekamo za vas", a na vama je da vreme koje ste ranije provodili čekajući da se javi prvi slobodni operater, provedete onako kako sami želite.

-Neprestano se trudimo da svima koji sa našom kompanijom komuniciraju pozivanjem Kontakt centra pružimo kvalitetnu uslugu, a savremena tehnologija nam je u tome veliki saveznik. Želimo da sva nova znanja i najbolja iskustva primenimo i u svom radu, stavljajući u centar našeg interesovanja zadovoljstvo korisnika. Uslugu „Mi čekamo za vas“ smo lansirali nedavno i prvi komentari korisnika su odlični, izjavila je ovim povodom Katarina Janković, vodeći inženjer za razvoj funkcionalnosti Kontakt centra.

Мts je prvi operator u Srbiji koji je svojim korisnicima pružio ovo unapređeno iskustvo i time postavio nove standarde na telekomunikacionom tržištu.

Maja Gašić

Autor