Poli – Još uvek ludi za ukusom kojem se veruje

Autor:

17.04.2025 10:34

Foto: Promo

Foto: Promo

Nova kampanja "Ludi za Poli, kako ko voli" predstavljena u Beogradu



U toploj i prijateljskoj atmosferi hotela Museum u Beogradu, brend Poli predstavio je novu kampanju „Ludi za Poli, kako ko voli“ – kao logičan nastavak prošlogodišnje proslave velikog jubileja, 50 godina postojanja ove omiljene pileće kobasice.

I u svojoj petoj deceniji, Poli nastavlja da se razvija, osluškuje savremene trendove i osvaja pažnju vernih kupaca kroz inovacije i kreativnu komunikaciju. Nova kampanja oslikava trajnu emotivnu povezanost potrošača sa brendom, potvrđujući da Poli ostaje simbol kvaliteta, pouzdanosti i ukusa koji inspiriše i u novom vremenu – autentično, razigrano i kako ko voli. 

Promo

 

 

Na događaju su predstavnici medija i partneri imali priliku da saznaju više o pravcima razvoja brenda, savremenim trendovima i komunikaciji koja prati evoluciju navika potrošača – od doručaka iz detinjstva do brzih i kreativnih obroka današnjice. 

Tatjana Đokanović, direktorka marketinga kompanije Perutnina Ptuj, ovom prilikom je istakla: „Poli nije samo proizvod – to je emocija, uspomena i deo svakodnevice mnogih ljudi. 

Promo

 

 

Ponosni smo što i posle 50 godina ostajemo dosledni vrhunskom kvalitetu, a istovremeno otvaramo nova poglavlja kroz inovacije, drugačije pristupe komunikaciji i nove formate koji odgovaraju savremenim navikama potrošača. 

Promo

 

 

Kampanjom ‘Ludi za Poli, kako ko voli’ slavimo upravo tu raznolikost – svako ima svoj način da uživa u Poli ukusu.“ Kroz više od pet decenija, Poli je postala nezaobilazan deo svakodnevice – simbol pouzdanosti, sitnih užitaka i ukusa koji inspiriše nove generacije. Nova kampanja naglašava upravo tu univerzalnost Poli proizvoda – isti kvalitet, ali beskrajno mnogo načina da se u njemu uživa. Kako ko voli.

Promo

 

 

Komentari. (0)

Loading