Jeftina, brza i efikasna dijeta: Spremne za plažu za samo tri dana!


Dijeta 5 kg manje za 3 dana

Da biste postigli uspeh sa ovom dijetom, neophodno je da se strogo pridržavate pravila. Nemojte povećavati porcije, a ako količina u jelovniku nije naznačena, to znači da tu namirnicu možete da jedete koliko želite. Svakog dana pijte 2,5-3 l vode.

1. dan

Doručak: ½ grejpfruta, 1 kriška tosta, 2 kašičice putera od kikirikija, 1 šolja crne kafe ili čaja (bez šećera)

Ručak: ½ šolje oceđene tunjevine iz konzerve (u sopstvenom soku) ili grilovane iseckane piletine, 1 kriška tosta ili malomasnog sira, 1 šolja crne kafe ili čaja (bez šećera)

Večera: 90 g grilovanog ili bez masnoće pečenog mesa po izboru (ne sme da bude masno), 1 šolja barene boranije, 1 manja jabuka, 1 šolja salate od narendane cvekle i šargarepe, ½ šolje sladoleda od vanile

2. dan

Doručak: 1 jaje (bareno ili poširano), ½ banane, 1 kriška tosta, 1 šolja crne kafe ili čaja (bez šećera)

Ručak: 1 šolja nemasnog kravljeg sira ili ½ šolje pečene tune, 5 slanih krekera, 1 čaša soka bez dodatog šećera

Večera: 2 barene viršle, 1 šolja poparenih brokola ili narendanog svežeg kupusa, ½ šolje barene šargarepe, ½ banane, ½ šolje sladoleda od vanile

3. dan

Doručak: 5 slanih krekera, 1 kriška čedar sira, 1 mala jabuka, 1 šolja crne kafe ili čaja (bez šećera)

Ručak: 1 tvrdo kuvano jaje, 1 kriška tosta, ½ šolje oceđene tunjevine iz konzerve (u sopstvenom soku), 1 čaša soka bez dodatog šećera

Večera: 2 barene viršle, 1 šolja poparenih brokola ili narendanog svežeg kupusa, ½ šolje barene šargarepe, ½ banane, ½ šolje sladoleda od vanile

PAGE    1   /   2   /   3
Autor: Gloria.rs/M.G.
Foto: Guliver/Thinkstock
Podelite sa prijateljima:
Tagovi