Jednostavna, hranljiva i jeftina: Rijanina proteinska salata


Leblebije su vrlo zdrava namirnica koja je bogata belančevinama. U sto grama ove mahunarke nalazi se nešto više od 360 kalorija i čak 19 posto proteina.

Madona kuva hranu, ali je ne jede: Najneobičnije dijete slavnih

Ne čudi stoga što je omiljena među osobama koje jedu isključivu hranu biljnog porekla, ali i među onima koji da vole eksperimentišu s ukusima poput Rijane.

Slavna pevačica se ne odriče ničega u svojoj ishrani, a top formu zadržava redovnim vežbanjem. Štaviše, svakoga dana provodi barem sat vremena s ličnim trenerom u teretani. S obzirom da svoju ishranu temelji na belančevinama i zdravim masnoćama, obožava da jede salatu na bazi leblebija.

Ovo je Rijanin omiljeni recept za salatu koja je hranjiva, jeftina i brzo se priprema.

Sastojci za jednu osobu:

100 grama kuvanih leblebija
½ manjeg krastavca
½ svežeg paradajza
2 kriške luka
so i biber po želji
1 kašika maslinovog ulja
listići bosiljka za ukras

Snižava krvni pritisak, smiruje glavobolju, hidrira organizam: Sve blagodeti svežeg krastavca

Priprema:
1. Potopite leblebije u vodu veče pre kuvanja, pa ga termički obradite na uobičajeni način. Za recept možete da iskoristite i kuvane leblebije iz konzerve.

2. Pomešajte leblebije s naseckanim komadićima luka, svežeg krastavca i paradajza.

3. Sve zajedno dobro promešajte, posolite, pobiberite i polijte sa malo maslinovog ulja.

Zelena salata – moćni saveznik u borbi protiv visokog pritiska

Salata od leblebija izvrsna je ideja za ručak i večeru, a možete je poneti i sa sobom na posao kao užinu.