Idealna za leto i plažu: “Vodena” dijeta topi salo za samo 14 dana!


– Primer jelovnika za fazu 1 – 

Doručak:

* 1 šolja posnog švapskog sira, ½ šolje bobičastog voća
* kajgana od 5 belanaca, 1 kašika feta sira, 1 šolja seckanih pečurki sa grila
* 1 šejk (izmiksati u blenderu 1 šolju zamrznutog bobičastog voća, 2 kašike proteinskog praha, 1 šolju hladne vode, 1 kašiku lanenog ulja i po ukusu zasladiti veštačkim zaslađivačem)

Ručak:

* 1 parče barene piletine, ½ šolje integralne testenine, ¼ šolje sosa od paradajza (bez dodatog šećera), 1 šolja mešanog povrća
* 1 komad barene ili grilovane ribe, 1 šolja povrća kuvanog na pari, 2 šolje isekanog paradajza, krastavca i paprike
* 1 teleća šnicla, 1 šolja karfiola obarenog i izgnječenog sa malo jogurta, 1 čen seckanog belog luka, malo bibera, 1 šolja povrća kuvanog na pari

Večera:

* 4 tvrdo kuvana belanceta, 2 šolje mešane salate, ½ šolje seckanog avokada, limunov sok
* ½ konzerve tunjevine bez ulja, ¼ šolje rendanog celera, 1 kašika seckanog mladog luka, 1 kašika jabukovog sićeta, 1 kašika majoneza lajt, 2 šolje mešane salate, 1 jabuka, 1 šolja zelenog čaja
* 4 šnite neslane kuvane šunke, 1 kašika senfa, 2 šolje narendane šargarepe i lista celera, 1 šolja obranog jogurta

Užina:

* 1 šolja obranog jogurta
* 1 šolja iseckanog povrća, 1 kašika maslinovog ulja, limunov sok
* ½ šolje dijetalnog pudinga
* 1 šolja naseckanog voća

*Za svaki obrok ponuđeno je nekoliko varijanti, a dnevno možete da izaberete jednu. Za užinu možete da izaberete tri.

PAGE    1   /   2   /   3   /   4
Autor: Gloria.rs/M.G.
Foto: Guliver/Thinkstock
Podelite sa prijateljima:
Tagovi