Idealna za leto i plažu: “Vodena” dijeta topi salo za samo 14 dana!


“Vruća” hrana

Dr Heršberg takođe preporučuje unos termogeničke, odnosno „vruće“ hrane za podsticanje rada metabolizma. Kakva je to hrana? To je hrana koja svojom razgradnjom podstiče termogenezu, odnosno oslobađenje topline. Ukoliko telo usmeri metabolizam na „proizvodnju“ topline, smanjiće se taloženje masnih naslaga, a sami tim će se i kilogrami topiti. U ove namirnice spadaju losos, tunjevina, jogurt, belanca, voće, povrće, šunka, maslinovo ulje, jagnjetina, ćuretina, piletina, zeleni čaj, pinjole…

Voda – eliksir vitkosti i zdravlja

Pored namirnica koje su bogate vodom, neophodno je i da dnevno unosite bar 2 l ove tečnosti. Zašto je to važno? Osim što smanjuje osećaj gladi, voda suzbija i apetit i pomaže toniranje mišića. Takođe, smanjuje nivo holesterola, što može da ubrza mršavljenje. Da bi naš probavni sistem radio kako treba, neophodne su mu veće količine vode. U protivnom osećaćete nadustost i umor. Ova tečnost blagotvorno deluje i na jetru. Jetra prerađuje masti, što je veoma važno kada želite da oslabite. Optimalnim unosom vode sprečava se gomilanje sala, a telo se čisti od toksina.

Nastavak teksta pročitajte na sledećoj strani…

PAGE    1   /   2   /   3   /   4
Autor: Gloria.rs/M.G.
Foto: Guliver/Thinkstock
Podelite sa prijateljima:
Tagovi