Idealna za leto i plažu: “Vodena” dijeta topi salo za samo 14 dana!


Tri faze

* Faza 1

Prva faza je najrestriktrivnija i za vreme nje se najviše mršavi, jer je većini osoba koje žele da se reše suvišnih kilograma veoma važno da brzo vide rezultate! Jelovnik u prvoj fazi je umereno siromašan ugljenim hidratima, a bazira se na unosu nemasnih proteina i povrća koje ne sadrži skrob, a ima visok procenat vode. Tokom ove faze se najviše mršavi, čak 5 kg za samo dve nedelje!

* Faza 2

U ovoj fazi se postepeno uvode namirnice koje sadrže zdrave ugljene hidrate, kao što su ovsena kaša, integralna pasta ili hleb. Svakog dana uvodite u ishranu 80 dodatnih kalorija uz tri glavna obroka kroz ove namirnice. Ovu količinu kalorija sadrži otprilike parče integralnog hleba ili ½ šolje ovsene kaše. U ovoj fazi ćete manje mršaviti nego u prvoj, ali će vaš jelovnik biti raznovrsniji zbog čega ćete moći da je se duže pridržavate.

* Faza 3

Treća faza služi za održavanje telesne težine. Znači, ukoliko ste nakon prve i druge faze postigli željenu težinu, ostaje vam samo da vitku liniju i zadržite. Kako? Tajna je u zdravim zamenama i umerenom udovoljavanju svojim potrebama. Na primer, uvek je bolje pojesti šaku svežeg grožđa (iako sadrži dosta šećera) nego suvog grožđa, koje je deset puta kaloričnije a ne sadrži vodu. Ukoliko pojedete parče torte, sutradan iz jelovnika izbacite hleb itd. Vodite računa o unetim kalorijama na nedeljnom nivou. Tako ćete moći i da pojedete nešto što ne biste smeli, a imaćete šest dana da „ispravite grešku“.

Nastavak teksta pročitajte na sledećoj strani…

PAGE    1   /   2   /   3   /   4
Autor: Gloria.rs/M.G.
Foto: Guliver/Thinkstock
Podelite sa prijateljima:
Tagovi