6 trikova za siguran gubitak “šlaufa” za 6 dana


Za nedelju dana krećete na odmor, te vas kao i svaku damu, hvata panika kako ćete izgledati u novom bikiniju. Ne brinite se, imamo rešenje za vas.

Prvo i osnovno, pre početka svake vrste detoksikacije ili mini dijete- pijte dosta tečnosti i povedite računa o svojoj ishrani. Uz pomoć ovih saveta, rešićete se osećaja nadutosti i smanjićete onaj grozni “šlauf” koji vas nervira!

1. Izbegavajte so. Zbog prevelike konzumacije slane hrane, zadržavamo vodu u našem telu. Otuda i osećaj nadutosti. Pokušajte da smanjite unos slane hrane, ne samo zbog izgleda, već i zbog zdravlja.

2. Zaboravite na ugljene hidrate. Izbacite iz jelovnika testeninu i hleb, jer to zaista nisu namirnice koje trebate konzumirati ako želite da izgubite nekoliko kilograma. Umesto toga, neka u vašem jelovniku nađe što više proteina.

3. Smanjite unos mlečnih proizvoda. Veliki ste ljubitelj mleka? Razumljivo, ali, definitivno nije zdravo piti dnevno više od šolje mleka. Mleko možete zameniti mladim sirom ili jogurtom sa minimalnim postom mlečne masti. Osećaj nadutosti će se izgubiti u roku od jednog dana.

4. Začinjena hrana? Ne, nikako. Jaka i začinjena hrana uzrokuje pojačano lučenje kiseline u želudcu i izaziva iritaciju. To će vam samo odmoći u nameri da izgubite kilograme. Umesto toga, radije birajte sveže začine koji imaju blaži ukus.

5. Odreknite se kafe, alkohola, prerađene hrane i šećera. Da, sigurno ste sada pomislili kako je to nemoguća misija, ali verujte, možete vi to. Neka vam samo bude na umu da ove namirnice ne pomažu proces gubljenja masti, već pomažu njihovom gomilanju i zadržavanju u telu.

6. Izaberite pravo voće. Iako je voće svakako zdravije od čokolade, imajte u vidu da jabuke u kruške u sebi imaju previše fruktoze, te ih želudac teže vari, a onda se usporava i varenje ostale hrane. Uvek radije birajte citruse i bobičasto voće.