5 namirnica za ravan stomak


Pored toga što su zdrave i prepune sastojaka koje naše telu trebaju, ove namirnice će vam u kratkom vremenskom periodu pomoći da dođete do ravnog stomaka.

Nemojte se brinuti, pratite ovih nekoliko saveta i zablistajte gde god da ste!

Integralne žitarice
Mnoga istraživanja su pokazala da osobe koje redovno za doručak konzumiraju integralne žitarice, gube dvostruko više masnih naslaga u predelu stomaka, dok oni koji radije posežu za belim hlebom, stagniraju kada je gubljenje kilograma u pitanju. Integralne žitarice su prepune vlakana, odlične su za probavu a samim tim i za smanjenje stomaka. Najbolje je da ih konzumirate za doručak, sa jogurtom.

Zeleni čaj
Svi vrlo dobro znamo da je zeleni čaj bogat antioksidansima koji čiste telo od toksina ali i ubrzavaju metabolizam. Ovaj napitak vrlo dobro utiče na visinu šećera u krvi ali deluje i kao diuretik. Pijte ga rashlađenog, sa ili bez meda.

Kefir
Proteini iz kefira povećavaju osećaj sitosti, a dobre bakterije koje ovaj napitak sadrži poboljšavaju probavu i time smanjuju osećaj nadutosti u stomaku. Izvrstan je saveznik u mršavljenju jer njegovi aktivni sastojci podstiču razgradnju masti.

Jaja
Proteini su nužni za balansirano funkcionisanje vašeg organizma a osim toga, pokazala su istraživanja da ako unosite veću količinu proteina dnevno, gubićete oko 70 kalorija više.

Grejp
Ova voćka sadrži dosta vode i malo natrijuma, bogata je enzimima i razgrađuje masti, tako da je upravo ona savršena za ubrzavanje metabolizma. Takođe, i grejp će vam ubrzati probavi i time pomoći da se rešite nadutosti. Možete ga iscediti i popiti kao sok, a možete ga i pojesti, ali iskljućivo na prazan stomak.