Ravan stomak bez mnogo odricanja

Autor: Svetlana Stojaković

13.10.2018 10:00

Foto:

Foto:



Knjiga ‘Instant Flat Belly: One Pot’ autorke Patriše Girlroj predstavlja revoluciju u oblasti zdrave ishrane i mršavljanje, jer objašnjava kako u svojoj kuhinji možemo spremati ukusna jela koja nas ne goje

Madona kuva hranu, ali je ne jede: Najneobičnije dijete slavnih

Pitajte bilo kog nutricionistu i on će vas posavetovati da ako želite da smršate, treba sami da spremate svoje obroke. Zvuči lako, zar ne? Naravno, sve dok ne pogledate u gomilu prljavog posuđa u sudoperi. U tom trenutku sigurno razmišljate kako bi bilo divno kada biste mogli da kuvate ali da isprljate samo jedan lonac. Tu smo vas čekali, evo knjige recepata koja vam nudi upravo to. Zvuči kao ostvarenje sna, ako mene pitate. Reč je o naslovu “Instant Flat Belly: One Pot”.

Nije ljubitelj vežbanja, ali voli da eksperimentiše s hranom: Pravila ishrane Kejt Midlton

Autorka je Patriša Gilroj, terapeut nutricionista iz Dablina. Ona je osmislila individualne obroke za osobe koje traže pomoć jer imaju niz zdravstvenih problema vezanih za digestivni trakt i kontrolu telesne težine. U knjizi su navedeni saveti, kao i tronedeljni plan za pripremu zdravih i hranljivih jela u sopstvenoj kuhinji, a posebnu čar daje to što sva mogu i treba da se spremaju u jednom loncu ili tiganju. Kuvar nudi više od 40 recepata, uključujući i super ukusne specijalitete poput hrskave salate sa škampima i grilovane piletine sa mediteranskim povrćem.

Evo jednog gratis recepta iz knjige koji svako može bez problema da napravi već danas.

Govedina sa rezancima

Sastojci: 200 g bifteka, 50 g brokolija, 1 šolja kuvanih rezanaca, 1 crvena paprika, po 1 kašičica ulja repice, narendanog đumbira i meda, šrirača sos, čen belog luka, 2 kašičice susama, 1 kašika belog vina, po 2 kašike sirćeta i soja sosa, malo crvenog bibera, ulje

Ketoni tope kilogramе: Režim koji praktikuju Hale Beri i Adrijana Lima

Priprema: U tiganju zagrejati ulje, meso iseći na trake, pa peći zajedno sa brokolijem oko 4 minuta sa svake strane. Dodati rezance i dobro promešati. U manjoj posudi pomešati ostale sastojke, pa polovinom sosa preliti meso, ostatak čuvati u frižideru u hermetički zatvorenoj posudi.

Jelo sadrži: 406 kalorija, 4 g zasićenih masti, 38 g ugljenih hidrata, 7 g šećera, 737 mg natrijuma, 7 g vlakana, 22 g proteina.