Redovno pranje ruku, izbegavanje onih koji imaju grip i često provetravanje prostorija u kojima boravite ponekad nisu dovoljne mere predostrožnosti protiv gripa.

Foto: Profimedia

Virusima "objavite rat" tako što ćete ojačati imunitet u četiri koraka:

- Obezbedite telu dovoljno probiotika, jer zdrave bakterije u organizmu i sistemu za varenje mogu da vas zaštite od prehlada. Naime, studija sprovedena u SAD potvrdila je da osobe koje unose dosta probiotika imaju 30 odsto manje šansi da obole od nekih respiratornih infekcija.

- Pijte po čašu crvenog vina uz ručak, kao preventivu. Ono je bogato antioksidansima koji uništavaju slobodne radikale i tako podižu otpornost imunog sistema. Kijavicu u početnoj fazi čaša kuvanog vina će zaustaviti, ali ako se stanje pogorša izbegavajte alkohol, kako ne biste dehidrirali.

- Redovna fizička aktivnost poput lakih vežbica ili brze šetnje može znatno da poveća otpornost tela na viruse. Boravak na svežem vazduhu i smanjen nivo stresa dodatni su benefiti koji će vam pomoći da se osećate bolje.

- Dokazano je i da unos cinka kod odraslih osoba može da zaustavi prehladu i smanji broj dana provedenih u krevetu. Ovaj mineral je i "prva linija odbrane" organizma, jer sprečava bakterije da se razmnožavaju i prenose. (Novosti)

Komentari (0)

Loading