Ekskluzivno - Visa predstavila novi ton transakcija

Autor:

13.12.2017 10:27

Foto:

Foto:



Vidite, čujte i osetite evoluciju Visa brenda putem čulnog raspoznavanja
Sasvim novi ton Visa transakcija prvi put biće predstavljen u globalnoj reklamnoj kampanji povodom Zimskih olimpijskih igara u Pjončangu 2018

Visa (NYSE:V) objavila je danas paket senzorskih elemenata brendiranja koji će Visa brend pratiti u univerzumu povezanih uređaja sa mogućnošću plaćanja. Ovi novi zvuci, animacije i vibracioni signali označiće izvršenu transakciju Visa-om, u digitalnoj i fizičkoj prodaji. Novi Visa zvuk premijerno će biti predstavljen u globalnoj reklamnoj kampanji povodom Zimskih olimpijskih igara u Pjončangu 2018.


https://www.gloria.rs/wp-content/uploads/2017/12/Sound_of_Visa.mp3

- Već 60 godina Visa brend je globalni simbol za inovacije, brzinu, poverenje i sigurnost - rekla je Lynne Biggar, chief marketing and communications officer u kompaniji Visa i dodala Kako načini plaćanja imaju sve značajniju ulogu u obavljanju trgovine, slogan “Svuda gde želite da budete” dobija širi smisao za naš brend. Inovativni oblici plaćanja nastavljaju da menjaju svet, a naš paket senzorskih elemenata brenda korisnicima pruža sigurnost kakvu znamo da žele da imaju svaki put kada koriste Visa.

Istraživanja pokazuju da Visa brend univerzalno označava poverenje, sigurnost i razumevanje dostupnih opcija za plaćanje. U nedavnoj Visa studiji, 71 posto ispitanika smatra da je vebsajt siguran kada je Visa logo vidljiv i time pruža veću verovatnoću za obavljanje transakcije. U digitalnom okruženju, isprepletanom povezanim prenosivim uređajima, senzorski elementi Visa brenda dizajnirani su tako da izazovu istu emociju, čak i u okruženjima gde tradicionalni Visa logo nije vidljiv.

Značaj senzorskog brendiranja

Obimno istraživanje sprovedeno u osam zemalja s ciljem da se identifikuje uticaj senzorskog brendiranja na percepciju Visa brenda i partnera kompanije pokazalo je:
83 posto2 ispitanika kazalo je da su zvuk i animacije pozitivno uticali na njihovu percepciju Visa brenda
81 posto ispitanika2 reklo je da bi imalo pozitivniju percepciju trgovca koji koriste zvuk ili animacije
Visa ton koji traje manje od sekunde2, odaje utisak brzine i pogodnosti
U industriji oglašavanja, tehnologije koje omogućavaju opipljivost izazivaju osećaj “sreće” i “uzbuđenja” kod potrošača.

Visa senzorsko brendiranje će 2018. godine biti dostupno kao paket za razvoj softvera (SDK) u okviru Visa Developer platforme, kao i kroz Visa Ready program koji odgovara zahtevnijim upitima za integraciju. Takođe, Visa za 2018. razvija i pilot programe sa nacionalnim trgovcima i dobavljačima hardvera za POS.

O kompaniji Visa Inc.

Visa Inc. (NYSE: V) je lider u digitalnim plaćanjima. Naša misija je da povezujemo svet inovativnom, sigurnom i bezbednom platnom mrežom – omogućavajući pojedincima, privredi i ekonomijama da se razvijaju. Naša napredna globalna mreža za obradu podataka, VisaNet, obezbeđuje bezbedna i sigurna plaćanja širom sveta, i omogućava procesuiranje više od 65.000 trasakcionih poruka u sekundi. Konstantni fokus kompanije na inovacijama je katalizator razvoja bezgotovinskih načina plaćanja putem povezanih uređaja, za svakoga i svuda u svetu. Budućnost plaćanja koja se razvija u digitalnom okruženju kreiramo unapređujući svoj brend, proizvode, mrežu i ekspertske timove. Za više informacija, posetite corporate.visa.com, rs.Visa.com, i facebook.com/VisaSerbia

Maja Gašić

Autor